Veertig jaar Theater Snater, liedjes en verhalen!

22 november 2024 Museum Nooitgedagt IJlst

Vrijdag 22 november om 20.00 uur: veertig jaar Theater Snater, liedjes en verhalen! Chris Oelmeijer en Inge Besaris

“We gaan ons brood verdienen met waar ons hart van gloeit.”
Dat spraken Chris en Inge veertig jaar geleden met elkaar af en tot op de dag van vandaag hebben ze zich daaraan gehouden.  Zo speelden ze samen jeugdtheatervoorstellingen onder de naam Theater Snater, reisden twee zomers met een circus mee en maakten muziektheater met hun band Wijs!

Maar ook los van elkaar onwikkelden ze zich. Chris als technicus bij o.a. Het Amsterdams Gitaartrio, Theater Artemis, Stefano Keizers, Het Posthuistheater in Heerenveen en Musical de Tocht. In de zomer speelt hij regelmatig op Terschelling met zijn bandje De Mannen van Hee.
Inge is gaan schrijven: voorleesverhaaltjes voor Sesamstraat, liedjes en kinderboeken. In 2021 verscheen haar boek “Ridder Tim” bij Uitgeverij Lemniscaat en in 2023 volgde “Takkenhoofd.”

Hun ervaringen als culturele ondernemers  zorgen voor een avond vol verhalen en muziek!